Reklamacje - zwrot i wymiana

Dotyczy wyłącznie produktów zakupionych w naszym e-sklepie.

Klienci proszeni są o przestrzeganie tej procedury podczas zwrotu towarów. To znacznie przyspieszy całą procedurę reklamacyjną. Jeśli złożysz roszczenie niepoprawnie, nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy.

Procedura zwrotu i wymiany towaru:

  1. Skontaktuj się z pomocą techniczną pod adresem info@speedbox-tuning.com, podając numer zamówienia i opisując problem.
  2. Personel pomocy technicznej najpierw spróbuje rozwiązać problem za Ciebie lub stworzy zdarzenie reklamacyjne. Otrzymasz propozycję wymiany chipa lub zwrotu pieniędzy. Dzięki temu krokowi będziemy wiedzieć, że możemy spodziewać się Twojej przesyłki.
  3. Dołącz krótki opis przyczyny reklamacji/zwrotu towaru. Owiń wszystko dokładnie.
  4. a) Wypełnij tę etykietę i naklej ją na opakowanie

                            lub

          b) Wpisz na opakowaniu następujące informacje:
              - odbiorca:

                               Ebike Electronic s.r.o.
                               K Nemocnici 938/21
                               74101 Novy Jicin
                               Czech Republic

              - nadawca
              - numer zamówienia
              - pozycja, ilość szt., kod HS
              - informacja, że ​​zawartość paczki stanowi reklamowany towar

             Jeśli paczka nie zawiera wszystkich tych informacji, paczka może nie zostać prawidłowo odprawiona, zostanie zwrócona przez urząd celny, a reklamacja nie zostanie rozpatrzona.

  1. Jeżeli przewoźnik jest zobowiązany do dołączenia/dokumentowania dokumentów do przesyłki w celu dokonania odprawy celnej, należy wypełnić fakturę proforma (link), która jest przeznaczona wyłącznie do odprawy celnej przy wymianie/zwrocie towaru. Pro forma nie jest dokumentem podatkowym.

Pobierz fakturę pro forma tutaj.

Uchovejte si sledovací číslo pro případné dohledání zásilky.

Zespół ds. tuningu SpeedBox jest dostępny pod adresem  info@speedbox-tuning.com  i chętnie poprowadzi Cię przez cały proces zwrotu i wymiany.